måndag 27 augusti 2012

Gästspel?

Eller inte vem vet... Då och då så dyker ju den där lilla jäveln upp på vänster axel och viskar i mitt öra "det där borde du blogga om" oftast liknar den där lilla jäveln nån jag känner eller nån jag delar blodsband med... Så vad händer som man kan skriva om just idag då? Jag skar mig på en oliv för en halvtimme sen och min tumme blöder fortfarande... Nej jag lider inte av blödarsjuka så det lär ju sluta nån gång. Nej plåster är för mesar (jag pallar inte rota fram ett) och till sist nej det är inget heligt sår typ stigmata mitt i handen så jag kan inte gå runt och kalla mig "nya Messias" jag tänker däremot inte protestera om nån som läser det här väljer att börja kalla mig det...

Ligger och kollar på breaking news där dem nyss visade ett klipp med ett rikspucko som försöker stoppa in en hel iPhone 4s i munnen... Han lyckades... Jag hade också lyckats om den hade vart 2/3 mindre... Du som läser det här sitter säkert just nu och försöker äta upp sin egen mobil för att se om det är värt att filma och skicka in till breaking news... Annars kan du ju försöka härma en badboll alternativt klä ut dig till snigel och springa runt på gatan och se hur många du hinner slicka på ögat innan någon blir riktigt arg... Bara en idé.

Tills vi hörs nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar