tisdag 3 april 2012

Inte för att va racist eller så

Inte för att va orättvis eller så men man hör ju aldrig talas om en vit tröja som förstör dem svarta kläderna... Kände att idag va en bra dag för luddmys med min ljusgrå stickade kofta... Blev en aning förvånad,arg, irriterad- Det är ju trots allt morgon- när jag märkte att hela kofthelvetet va tänkt av en massa svart ludd som sög sig fast i fibrerna och fick ryckas bort bara för att sen jävlas med mig genom att känna av den laddade stämningen som bara kan uppstå mellan ludd och en stickad koftjävel med andra ord rycker man bort en tuss så får man nästan lite panikartat springa in i ett annat rum fort som fan innan de fastnar på tröjan igen... Mina nerver! Kom på att jag inte använt den här koftan på flera veckor... Faktiskt inte sen Joonas fick sköta tvätten själv sist...undrar hur man ska lägga upp de här på rätt sätt? Jag menar tröjan är ljusgrå och har numera svart ludd över sig...när jag sköter tvätten är typ den enda gången jag blir racistisk och håller hårt på att färger inte ska blandas. Så detta har inte Skett under min bevakning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar